Melisa Hajrulahović Tomić magistar solo pjevanja, solistica Narodnog pozorišta Sarajevo

Melisa Hajrulahović Tomić, magistar solo pjevanja, solistica Narodnog pozorišta Sarajevo, diplomirala na Muzičkoj akademiji u Sarajevu, na Odsjeku za solo pjevanje, a postdiplomski studij pjevanja nastavlja na Peter Cornelius Konservatoriumu u Mainzu. Usavršavala se na majstorskim klasama kod eminentnih umjetnika Eve Blahove, Milice i Seada Buljubašića te Olivere Miljaković. Kroz Estill metodu upoznaje se i sa drugim načinima pjevanja (pop, rock, soul, jazz, belt) i na taj način upotpunjuje svoje vokalno- pedagoško znanje. Od 2007. do 2009. godine stipendista je CEE Musiktheater (Beč), u čijoj organizaciji je nastupila u bečkoj Staatsoper-i. Svoje prvo scensko iskustvo stiče još kao studentica u projektu sarajevske Opere pod nazivom "Proljeće u Operi". Nakon toga slijedi suradnja sa sarajevskom Filharmonijom ("Božićni oratorij "Bach, koncerti "Dani Ajvatovice" i "Mlade operne nade"). Kao operna solistica na sceni Opere Narodnog pozorišta u Sarajevu ostvarila je sljedeće uloge: Musetta "La Boheme" (Puccini), Norina "Don Pasquale" (Donizetti), Frasquita "Carmen" (Bizet), Nella "Gianni Schicchi" (Puccini), Oscar "Un ballo in maschera" (Verdi), Berta "Il barbiere di Siviglia" (Rossini), Lija "Ježeva kuća" (Vauda), Gianetta "L'Elisir d'amore" (Donizetti). Tokom i nakon školovanja u Sarajevu učestvovala je u projektima Muzičke akademije kao solistica u djelima Beatus vir (Vivaldi), Gloria (Vivaldi), Didona i Enej (Purcel), Kralj Arthur (Purcel). Kao koncertna pjevačica nastupala je širom Evrope, a u organizaciji ABF (Američko- Bosanska fondacija) predstavila se publici u poznatoj dvorani Carnegie Hall u New York-u.

Od 2006. godine je zaposlena u Operi Narodnog pozorišta u Sarajevu.