Dvodnevna radionica modernog baleta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- trajanje radionice :  dva dana po 5 sati s pauzom od sat vremena

 - termin održavanja: 25. i 26.02.2012.  od 10:00 do 17:00h

- cijena radionice za dva dana: 100 KM + PDV

 - prijave za radionicu primaju se putem email-a info@mtm.ba

 

Plan rada i sadržaj:

1. Rad na tehnici modernog baleta (trajanje: 2h30)

2. Rad na kompoziciji (trajanje: 3h00 sata)

Radionica modernog baleta je sačinjena od dva dijela : tehničkog dijela i kreativnog koreografskog dijela. Upućena je svim scenskim umjetnicima koji se koriste tijelom, glasom i glumom u svom scenskom nastupu. Glavni cilj plesne radionice je da se uz pomoć tijela i njegovog pokreta uspijemo izraziti i izgraditi. Kroz precizne pokrete, krećući se u prostoru i u određeno vrijeme  dolazi do mini koreografija. Pokret i riječ postaju jedno. Radionica omogućava da proširimo već postojeće znanje, radilo se to o glumačkom ili plesnom. Otkrivajući i prihvatajući nove i drugačije načine rada, obogaćujemo i produbljujemo sopstvenu maštu i stvaralački rad.

Radionica je također trenutak da se uspostavi jos veća komunikacija između mentalnih i fizičkih funkcija tijela kao i komunikacija sa drugim tijelom, preko pokreta. Ova radionica je prilika za ucesnike da se upoznaju sa osnovnim koracima iz najznačajnih mjuzikla kao što su: Chicago, The Lion King, Mama Mia... Počinjemo buđenjem tijela na podu i polako se ide ka vertikalnoj poziciji s ciljem da se tijelo zagrije i osvjesti. Prvobitno tijelo otkriva osjećaj za različite fizičke sposobnosti, a zatim za ravnotežu, za silu teže i za prostor. Vježbajući na taj način, postajemo svjesni svog tijela, što nam omogućava lakše kretanje u prostoru, a istovremeno otklanja sve mišićne tenzije.

Cilj jednog plesnog sata, pored zagrijavanja i spremanja za fizički napor, je, također, da se stekne i određena plesačka tehnika i da se zavlada tijelom i njegovim pokretom, kao i prostorom koji nas okružuje i u kojem se krećemo. Posebna pažnja koja se predaje u radu je preciznost i kvalitet plesnog pokreta, rad na varijaciji dinamike i ritmike pokreta koji omogućavaju brzinu u pamćenju i njegovoj interiorizaciji.

Tehnika i pedagoski rad Jasmine Prolić su proizvod bogatog iskustva i znanja koje je stekla kao plesač, koreograf i pedagog: počevsi od klasičnog baleta, preko modernih tehnika Cunningham, Horton, Limon, Graham, savremenih tehnika Realise, Nikolais, pa i japanske Buto tehnike. Kada plešemo, tijelo postaje heroj naše priče tj. sopstveni instrument.  Nit memorije pokreta koja postoji u plesu i dopuštajuci teatralnosti da se izrazi nam omogućava da odemo u druge svjetove.